är inte på världens bästa humör

hej på er. vägde mig igen för en stund sedan och då stod vågen på 56.5 kg. känns skönt. har endast ätit ett äpple idag än så länge. känner mig deppig, lättretlig och ja lite ledsen. är rätt hungrig också. verkar inte bli något promenerande med min kompis idag men jag promenerade bort ~ 170 kcal förut idag åtminstone. hoppas det är ok med glass och gröt isåfall. nu ska jag diska och ta ett långt bad och sedan äta tror jag

56.8 kg

nu är man alltså tillbaka på 56 kg igen efter en ätdag. min vikt ändras så snabbt, både upp & ner så både på gott och ont. 2.2 kg kvar till nästa mål. jag är redan jättehungrig. perfekt. det betyder väl åtminstone att min kropp redan förbränner. imorgon ska jag dricka igen tror jag så ingen minskning då, snarare ökning. åh nej. måste vara stark. vill inte hamna på 57 kg igen! hatar 57 kg. ska försöka att endast få i mig 350-400 kcal idag (halv grapefrukt, glass och gröt) och dessutom promenera bort en del av det. vill ligga på 56.2 kg eller mindre imorgon

idag äter jag

igår var roligt, åt dock lite för mycket men ja. idag har en ätdag som jag skrev i förra inlägget väl? (glömsk) skönt är det. ska äta en halv pizza till och med, vilken fest. imorgon är det tillbaka till starvation som gäller. nästa stopp blir (som jag säkert också redan skrivit) 54.6 kg

är så glad!

vägde mig igen etter skolan och vet ni vad? jag vägde 55.0 kg!!!!! helt otroligt! veckans eller ja snarare innan-du-får-äta-igen-målet var 55.1 kg så imorgon kan jag äta. på fredag börjar jag sträva efter nästa mål som är 54.6 kg. ja dom är nära varandra

tillbaka på 55 kg igen!

vågen visade 55.6 kg imorse! yay! det är ju jättebra, trots godiset liksom. ska dricka ikväll. hoppas att jag inte går upp för mycket. vill nå 55.1 kg tills på fredag, men det kanske inte kommer gå. förbrände åtminstone 400 kcal på skollunchen genom att promenera. ja jag förbränner kalorier istället för tvärtom på lunchen. fick 40 minuters extra lunch så jag passade på att ta en lång promenad. nu hoppas vi på det bästa inför morgondagen

RSS 2.0