56.4 kg!

hej på er! gick ner 0.7 kg igår! är väldigt glad pga detta. är därför taggad och positiv igen istället för att ha ångest. har dock ätit lite godis idag, kanske 6-7 bitar pga att en lärare i skolan bjöd och mitt sockerberoende kunde inte stå emot. har även ätit en halv mango och en halv kopp kaffe med minimjölk i. dock är ju klockan inte så mycket än så oroar mig lite för ikväll. vill inte äta middag, vill bara äta grapefrukt, tuggummi och mer kaffe, kanske även en klubba (50 kcal) om jag blir väldigt sugen. ja bra prioriteringar

Kommentarer
Postat av: ana

Sv: Tack! :)

Men min viktminskning är ju ingenting jämfört med dig! Grattiiiiiiis! :D

Oj, en klubba= 50 kcal?!?!?!?! No more lollipops 4 me...

2011-05-31 @ 15:57:23
URL: http://mywaytoselfcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0