alkohol och prat om invägning och förhoppningar

sitter fortfarande i skolan och är fortfarande hungrig. längtar tills klockan är ca 18 så jag får äta! imorgon är det alltså dags för invägning och det känns obehagligt. tänk om jag inte gått ner något alls och gått upp istället? jag måste ju neråt nu! enda kalorierna jag får sätta i mig är alkoholkalorier. det är illa nog som det är liksom. vägde ju 56,4 i måndags och fuckade upp lite i måndags så den dagen blev det knappast någon nedgång, vad vågar jag hoppas på imorgon? kommer vara nöjd om jag ligger på 56 och neråt tror jag iaf.
imorgon ska jag sitta ute och dricka lite vin med min kompis är det tänkt. alltså inte en så kalorisnål dag. tänker dock äta minimalt eftersom det minskar kaloriintaget samt gör att jag inte behöver dricka lika mycket för att bli full. hoppas vågen visar något bra imorgon så jag slipper känna panik inför det här med att dricka. älskar att dricka liksom, försöker hitta en väg där jag kan dricka och gå ner i vikt samtidigt

Kommentarer
Postat av: Peaches

Fyy, själv hatar jag att dricka nu för tiden! Ger mig för mycket ångest.. Men det kommer säkert gå jättebra med vägningen :) Hoppas du får det mysigt med din vän! Det är Ica Maxi :) Så inget superbra jobb, men bättre än det jag har nu och jag kommer nog tycka att detta är roligare :) kram

2011-05-18 @ 14:41:04
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Postat av: Peaches

Jaa, man måste ju få ha lite gott kvar ;) Jag har sjukt svårt att skilja mig från mitt godis! So, i feel you ;) Japp, sjukt glad över att jag till och med har två jobb att välja mellan!

2011-05-18 @ 15:08:38
URL: http://rainypeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0