in & ut

hej fina ni. jag vet att bloggen är aktiv väldigt oregelbundet, men jag har helt enkelt inte vetat om jag ska ha kvar den eller inte. gör ett till försök nu. kommer förmodligen att blogga mer från telefonen vilket kommer att göra inläggen kortare och med färre bilder, men åtminstone så blir bloggen mer aktiv! tänkte berätta att jag ytterligare en gång hetsat över helgen och väger nu 57.1 kg. känns ju lagom roligt verkligen. nästa gång jag når ett av mina "små mål" får jag inte hetsa som en galning! påminn mig om detta. nästa mål: 54,6 kg. dagens planer: frukost: en halv grapefrukt lunch/middag: grönsakssoppa middag/kvällis: ostkaka har en kompis här så kan inte äta som jag brukar just nu. enligt mina beräkningar ska dagens intag hamna på ca 500 kcal. vi får hoppas på det iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0