viktminskning

lyckan i att jag lyckats gå ner till 56,6 kg idag. skönt att vara tillbaka på en mer normal vikt för att vara jag. verkar som om den här grönsaksfastan är ganska bra. är dock svinhungrig nu och har redan ätit nästan ett helt paket körsbärstomater, två morrötter och en halv gurka. tur att det åtminstone är lågkalorimat, dock känns det ändå inte så bra. känns som om jag ätit mycket och jag måste äta mer idag.
sitter och luktar på parfym för att stilla mitt sötsug också, haha känner mig mongo men det hjälper! hett tips minsann

Kommentarer
Postat av: Peaches

Jag har fruktfasta just nu ! Hur länge ska du grönsaksfasta? :) Kramar

2011-05-24 @ 18:43:14
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Postat av: Peaches

Till fredag :) Dock har jag en studentfest imorgon så då blir det ett litet "avbrott" för alkoholen :)

2011-05-24 @ 19:03:38
URL: http://rainypeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0